< <

<

"Dün sabaha karşı kendimle konuştum
Ben hep kendime çıkan bir yokuştum
Yokuşun başında bir düşman vardı
O'nu vurmaya gittim kendimle vuruştum"

Ö.Asaf
/p>
betüş yazdı@ <10/31/2007 02:17:00 AM/a><
< < <

bu aralar herşeyin altüst olacağına dair bir paranoya var bende.Belki ülkenin durumundan bilmiyorum.Aslında endişe etmemeliyim kardeşim askerden geldi bedeni sağ ruhu yaralı da olsa...Ruhdaki yaralar çabuk iyileşir illaki iyileşir di mi günlük.Öyle umalım.Diğer kardeşleri ne yapacağız onun derdindeyim şimdi...

Sabahları işe gelirken hep aynı düşünce kemiriyor zihnimi.Bir sabah uyandığımda her sabah gibi olmayacak gün.Karanlık olacak.Şehrin ortasına acı yağacak.Eskiden ne güzel tek derdim aşktı.Şimdi daha derin acıların olduğunu gördüm.Ruhum yaralanıyor gazeteyi, televizyonu her açışımda...Eskiden canım acıdığında televizyonla oyalardım kendimi.Şimdi kitaplara sığındım...Bi sonrakisinde ne olacak.

gencsiviller rahatsız!
/p>
betüş yazdı@ <10/31/2007 01:08:00 AM/a><
< < <

<

"Ugras…
Mutluluksa hedefin
tedavülden kalkti sihirli lambalar bilesin.
Zorluyor kendini fakat açilmiyor baklalar
kapisindan sürgülü fallarda…
Arkadas! ...
Ihanetse adresin
yola çik kime sorsan gösterir sehrimde
hem kâsiflik mi kaldi Istanbul’da? …

Bugün,
Soguk alginligindan degil alinganligindan tikanmis
bir saray burnunun ihtisaminda
yürüyor önümden bir adam
kadiniysa arkada...

Belli ki sevisirken bile hiç gelemediler yan yana! ... "


21/01/2007
Sarayburnu
As. AZRA


.
Asima Azra
/p>
< < <

<

<

sevgili günlük;

bazen öyle şeyler oluyor ki...öyle oluyorlar ki.bazı çirkinlikleri öyle sokuyorlarki gözüme, ikiyüzlülüklerini...Nasıl o kadar ikiyüzlü oldukları için ve nasıl o kadar ikiyüzlü birilerini sevmişim vaktinde diye kırılıyorum ben, çabuk geçiyor sonra ama çok da şaşırıyorum bi yandan kendime ne kadar güçlüyüm diyorum.Küsmüyorum kendime...Yıkılmıyorum da...Hayret...

/p> < < <

<

Ben küçükken, küçücükken yaptığım bi hata yüzünden başıma çok kötü birşeyin geleceğini düşünmüşsem Allaha yalvarırdım."Allahım lütfen sonu böyle olmasın nolur bi daha yapmıycam söz veriyorum lütfen nolur" diye ağlardım.Şimdi, yine aynı duygular içindeyim.Kendime bakınca aynada o küçük kızı gördüm bugün.Küçükken genelde kötü şeyler olmazdı.Dualarım kabul olurdu.Şimdi de öyle olur mu ki? O kadar masum muyum?Olsun ben yine de dua ediyorum...Bi de Allahım nolursun nolur ama nolur artık kimse ölmesin savaşta...


/p> < < <

<

en büyük pişmanlığım ne biliyor musun günlük?
Ona kendimi dünyanın en yanlış insanı olarak göstermiş olmam.Hiçbir açıklama yapmaya fırsatım olmadı.Anlatamadım.İhanetini, gidişini herşeyi bir kenara bırak.Bu içimde bir yara oldu inan.Ben kötü değilim.Ve düşüncelerim...O şimdi beni her gördüğünde aklına ilk, aykırı düşüncem geliyordur.Lanetliyordur beni eminim.Aklı almıyordur.Ya da nefret ediyordur.Bu ne onla ilgili ne de biten sevgimle.Bu kendime yaptığım bi haksızlık.Bir gün anlayacak mı ya da anlamayacak mı bilmiyorum inan.Ne zamanki bu kavga biter belki o zaman...

Anlar mı...
Biter mi...
Bitmez...
anlamaz...

Birinin, üstelik bir zaman çok sevdiğim birinin benden hergün daha çok nefret etmesi kırıcı günlük.Kim haklı kim haksız bilmiyorum.Ne aklayabiliyor, ne karalayabiliyorum...Ama kara olan ben değilim onu biliyorum.
/p>
< < <

<

Çevre ile ilgili bir kediciğin yazıları okuyun dostlar...Dünyamızı kurtarmak için hepimizin yapacakları var...

http://gaykedi.blogspot.com

/p> < < <

<

<



sevgili günlük;

bu hafta ben başka biri oldum.Hiç olmayacak sandığım şeyler oldu.İç huzuru buldum.Belki hala namaz kılmıyorum, oruç tutmuyorum.Ama öğrendim ruhumu Allaha emanet etmeyi.Ona güvenmeyi öğrendim.Üstümden kocaman bir yük kalktı.Tasavvuf yolundaki insanları anlamaya başladım.Bu farklı bir duygu.Aitlik ve korunuyor olma düşüncesi.Daha önce dinde, inançta mantık arardım.Ama şimdi aramıyorum.Koşulsuz inanmanın neden olduğunu da öğrendim.Sorgulamadan inanmanın.Ona inanmak istiyorsan gerçekten ruhunun huzura ermesini istiyorsan sorgulamak da istemiyorsun zaten.Çünkü anlıyorsunki sorgulayarak bulamayacak kadar sınırlısın.O nun sınırsız gücünü, yarattıklarını, hayatta bizi karşılaştırdığı durumların sebebini anlayacak güçte değilsin.Kalbimin mührü açıldı.Ona sığındım.Ruhum arındı...



"Ben bilirdim düşündüğümü yapmayı
Seni dışarı çıkarıp evinden, dar sokakta boğmayı
Bir gece ansızın ya da açık denize atmayı
Ben bilirim ardından da kendi kafama sıkmayı
Ancak benim bir korkum var alemlerde tek
Alemlerde rahmet aynı korku içime aşkı saldı
Klavuz oldu gemime yutsun dalgalar bırak beni
Tersten esse rüzgar hoş, benim onunla aram iyi
En miniktir en sevimli mimiklerim kelamın miri
Her insan sakar ve dengesizdi kolay kırdı kalbi
Dayanmaya mecbur muyum sanki?
Canımı yakanın canını yaktım 1. salon godmother 2 "
/p> < < <

<

Huzurda bir güneştim kapana kapana açılan
Affet, mağfiret et kudreti teksin başı ve sonu
Olmayan, nahoş olsun tüm dakikalar senin adını
Anmayan, duamı duydu, içime baktı, kabul etti
Gün doğmadan.
Herkesi iyi bilme !
Kötüye iyi demek günah hocam
Ey hayatı masal olmuş insan !
Senin hayatının masalından daha komik bir şey
Yoktur inan, git de düşüne dur başında
Yıkılmış kabrine dayan.

Ser elimde, sır cebimde takılıp
Kaf dağına çıkıp çıkıp, düşüp kalıp
Unutur oldu sözünü yok sayıp
Düşündüm de kaç kişi kırık yarık kalbi bırakıp
Takılır oldu Kolera sustu, içinden sövüp sayıp

Hemen durmaz egale ederim af benim işim değil
Zararlısın kimyama iste ondan olsun külüstür bu ruhun
Özrü yokki bende, bana yaptıklarını tanrım seyir eyle.

Eyle ne istersen eyle en güzel sen eylersin
Ben bir güldüm açtım, yapraklarımı toprağa sattım
Yapraklarım uzuvlarımdı, acıdı kayılıp tekrar sana
Sevincinden ağladı. Eyle ne istersen eyle!..

Hemen durmaz egale ederim af benim işim değil
Zararlısın kimyama iste ondan olsun külüstür bu ruhun
Özrü yokki bende, bana yaptıklarını tanrım seyir eyle.

Eyle iste dilimi keseyim bu benim diyet deyip
Hayırlısın dimama, iste ondan olsun tövbe et ki
Dursun gözyaşın ve olsun deprem
Eyle ne istersen eyle
Biz leim sen Ekrem.
Kolera
/p>
< < <

<

günlük lan;

sabah sabah çok eğlendim ahahaaaa...eski sevgili msn ine yeni bir resim koymuş.Aynı Mahsun Kırmızıgül.Tey tey tey...Buraya resmini koysam daha çok eğlencemde şimdi printscreen + photoshop duzenlemeleri sırasında burdan birileri görür diye korktum.ee tabi bi de kendi resmimi koymak yemiyo çocuğu niye deşifre edim di mi.hahaha sakal bıyık gidince harbi bir Mahsun oluyormuş be.tey tey tey tey...
/p>
< < <

<

/p>
< < <

<

sevgili günlük;

dün gece vicdanımla hesaplaştım.Tüm gece sürdü bu.Uyayamadım ama arındım da çıktım.Artık ne suçladığım biri var ne de beklemelerim...Hak verdim ona.Akladım.Kimse suçlu değil aslında.Herkes kendine göre haklı.Herkes mutlu olmak istiyor.Mutsuz olma isteği bir hastalık.Her insan tutulmuyor.Kimseyi suçlamaya hakkım yok.Gerçi hala gitme isteği geçmedi.Hala gitmek istiyorum.Ama dedim ya arındırdım kendimi.Bakalım şimdi ne olacak.Bu dinginlik ne kadar sürecek...


"sen aslında bir hiçsin dedim ve aniden yok oldu hortlak..."
/p>
< <