< <

<

sevgilim günlük;

bugun hava acayip soğuk.Sonbahar bitmiş sanırım, kış gelmiş.Ama işe yürüdüğüm yolda hala sonbahar havası var.Şimdiye kadar sonbaharın bu kadar belirgin olduğu bi yol görmedim hiç.Sonbahar gerçekten de güzelmiş.Sonbaharı izlerken o sokakta mutlu oluyorum ben.

Sana derin tespitler yapmak geçiyor içimden yapamıyorum.Bi kaç ayda nasıl bu kadar değişti ruhum anlayamıyorum.Artık herşeyden vazgeçtim.Ne olacaksa olsun durumundayım.Rüzgar esiyor.Sürükleyecek bi rüzgar arıyorum.Sürüklemiyor.Acıtmıyor canımı hiç.Beklentim kalmadı galiba.Beklenti olmayınca insan hayal kırıklığına da uğramıyor.Öyle bir ağaç gibiyim yapraklarım var yerde.Bazıları bende.Bahar olacak biliyorum tekrar çıkacaklar.Sonra tekrar dökülecekler.Umursamıyorum bu durumu.Nasılsa ben ne eksiliyorum ne artıyorum.Yapraklar geldikleri gibi gidiyorlar gittikleri gibi geliyor.Bunu değiştirebiliyor muyum? Değiştiremiyorum.O halde.Hiçbişey yapmadan beklemek daha doğru değil mi? Diğer yandan da.Niye yaşıyoruz ki di mi günlük.Ya da ben de bir bitki miyim gerçekten.Benden süper bitki olurmuş.Mantar gibi mesela.Yaa....
/p>
betüş yazdı@ <11/20/2007 01:19:00 AM/a>
< < < <