< <

<

sevgili günlük;

naber nasılsın.Beni sorarsan ben iyiyim.Annem de iyi.Sonra kanaryamız var o da iyi.Akşamları salıyoruz pırrr uçuyor.Beni gördüğünde diyor ki "cik".Seviniyorum.Cik den başka bişey de diyemiyo zaten.Ama olsun.Aynı bir civciv.Çok güzel.

Akşam düşündüm biraz.Kendimle hesaplaştım.Yıllar öncesine gittim.Geçenlerde buralara biyerlere yazmıştım ya.Elimi tutmasın alçaklar kaypaklar diye.Yıllar önce bende aynen bu şekilde davranmıştım.Aynısını bende başkasına yapmıştım.O yüzden bok atmama gerek yok onu anladım.Ben de bi kaypağım.Tamam artık yapmıyorum öyle şeyler ama yapmıştım.Öyle işte.Bugün hava çok güzel.Bulutlar güzel.Minubusun penceresinden gökyüzünü izledim.Sonra dün akşam kanaryama baktığımda...Diyorum ki; Allah ne güzel şeyler yaratıyor öyle.Bense karanlık bi kalp uğruna kalbimi acıtıp duruyorum.Halbuki Allah hep beni koruyor kolluyor.Ben ne yapyorum...Nankörlük.Olsunn...Yaşamak güzel bişey lan günlük...

/p>
betüş yazdı@ <11/09/2007 12:30:00 AM/a>
< < < <