< <

<

sevgili;
Bugün yine seni düşündüm.Neredesin, ne yapıyorsun kiminlesin bilmiyorum.Sende kendini benim kadar yalnız hissediyor musun? Kuyuya atılmış Yusuf kadar yalnızım.Ne zaman geleceksin? Ya da seninle ne zaman karşılaşacağız? Belki de karşılaştık.Anlamadık birbirimizi...Yine karşılaşacağız belki.Herneyse işte.Bu aralar ben bi acayipim.Artık seni beklemekten yoruldum.Beklemiyorum.Ama gelip gelmeyeceğini de merak ediyorum bi yandan.Saymak istiyorum sayamıyorum artık kaç gündür eksik dolaştığımı.Bi yandan da saymak istemiyorum.Saydıkça çoğalır acılar.Böyle nasıl desem bulutlar var etrafımda.Ama sadece bulutlar kimse yok ne sağımda ne solumda.Yapayalnızım.Orda olmaktan ne memnunum ne memnuniyetsiz.Yorum yapmıyorum.Yapsamda durum değişmiyor biliyorum.Söylemiş miydim her geçen gün yeni dersler alıyorum.En son aldığım ders yalnızlığım.Yapayalnızlığım.Alışmış gibiyim bu duruma.yine de bazen endişelerime su serpecek birine ihtiyaç duyuyorum o zaman aklıma sen geliyorsun.Ne olursa olsun hep yanımda olacak olan sen...Öyle olacak mısın gerçekten? Sana inanabilecek miyim? Ya da gelecek misin gerçekten?

/p>
betüş yazdı@ <11/01/2007 01:32:00 AM/a>
< < < <