< <

<

betül:
çok acayip bi rüya gördüm ya
kadri:
ne gördün yine
kadri:
anlat
betül:
okuldayım tarih sınavı var.kitabı bitiriyorum.Son sayfaya kadar.çalışıyorum.Sonra bi binanın ustunde sınava giriyorum 20 kat falan.merdivenlerine oturuyorum.merdiven dıştan ama.düşücem diye korkmaktan hiç bi soruyu çözemiyorum.tahtadan yanlış yazıyorum soruları baştan giriyorum falan.ama hiç bişey yapamıyorum.millet kopya çekiyor.çekemiyorum.zaten diyorum ben çalıştım çekmiycem kopya.
betül:
merdivende dengede durmaya çalışmaktan 1 soruya basit bişey yazıyorum sadece.sonra kağıdım uçuyor.
betül:
herkes kağıdını teslim ediyor ben veremiyorum.
betül:
herkes aşağıda ben angut gibi o merdivenlerde otururuyorum
betül:
hiçbişey yapamıyorum
kadri:
allah allah
betül:
öyle
betül:
ilginç dimi
betül:
ne anlamı var acaba.
kadri:
merdivende dengede kalmanda bi sınav olmasın
betül:
sınavda bi bana anasını satim herkes yerde ben gökteyim
kadri:
sınavın varmı bu ara
betül:
yoo
kadri:
belki çalışınca bişeyleri eksik yapersen
kadri:
o zaman
kadri:
sen büyük sınavı kaybetmeye yakınsın
betül:
işle ilgili diyosun
kadri:
yerle gök arasında
betül:
hangi sınav len büyük sınav
kadri:
akkor flamanlı lamba gibi yanacaksın
kadri:
tombik
kadri:
tombik
betül:
sen sanki cennet nehirlerinden ab-ı hayat suyu içeceksin
betül:
kazanının altına bi odunda ben atıcam
betül:
şişko
kadri:
merak etme odun kalamayacak bana
kadri:
senin gibisi varken
kadri:
dumanınla cezamı çekerim
betül:
doğğalgazla yakarız seni annem merak etme
betül:
benzin dökeriz olmadı
betül:
öyle kuru kuru gitmezsin
kadri:
o tarafa petrol boru hattımı çekecen
kadri:
sefil
betül:
ya çekmişlerdir bence
betül:
sonuçta burdan kat kat daha güzelse
betül:
kat kat daha konforluysa
betül:
öyledir
/p>
betüş yazdı@ <11/19/2007 12:43:00 AM/a>
< < < <