< <

<

en büyük pişmanlığım ne biliyor musun günlük?
Ona kendimi dünyanın en yanlış insanı olarak göstermiş olmam.Hiçbir açıklama yapmaya fırsatım olmadı.Anlatamadım.İhanetini, gidişini herşeyi bir kenara bırak.Bu içimde bir yara oldu inan.Ben kötü değilim.Ve düşüncelerim...O şimdi beni her gördüğünde aklına ilk, aykırı düşüncem geliyordur.Lanetliyordur beni eminim.Aklı almıyordur.Ya da nefret ediyordur.Bu ne onla ilgili ne de biten sevgimle.Bu kendime yaptığım bi haksızlık.Bir gün anlayacak mı ya da anlamayacak mı bilmiyorum inan.Ne zamanki bu kavga biter belki o zaman...

Anlar mı...
Biter mi...
Bitmez...
anlamaz...

Birinin, üstelik bir zaman çok sevdiğim birinin benden hergün daha çok nefret etmesi kırıcı günlük.Kim haklı kim haksız bilmiyorum.Ne aklayabiliyor, ne karalayabiliyorum...Ama kara olan ben değilim onu biliyorum.
/p>
betüş yazdı@ <10/16/2007 05:23:00 AM/a>
< < < <