< <

<

Bugün yağmurlu bir gün.Onu düşünüyorum bazen.Özlüyorum.Saçmalama diyorum sonra kendime.Allahtan diyebiliyorum.Sayıyorum ne kadar zaman olmuş o gideli.Çok olmuş.Çok çok.O kadar zaman nasıl geçti öyle.Aklım almıyor.Zaman ne kadar çabuk geçiyor.Hergün ömrümden bir mutlu gün daha dökülüyor.Boşuna harcanıyor günlerim.Kendi kendine mutlu olmuyor insan.Aaaa mutlu olayım dediğinde olamıyor.Belki bir zaman olabiliyor kandırabiliyor kendini ama sonra gerçek gün gibi ortaya çıkıyor, tokat gibi çarpıyor.Ah acıtıyor.Mutsuzluk en acı gerçek.Günlük ben çok sıkılıyorum.Acayip.Artık sevilmek istiyorum sanırım.Bu huysuzluğum ondan.Ama herhangi biri tarafından değil.Onun gibi seveceğim biri tarafından belki de onun tarafından bilmiyorum.Ne kadar kısa sürdü öyle değil mi.Ne kadar çabuk gitti.En iyisi akşam Amelie yi izleyeyim.Yok yok izlemeyeyim.Ne yapayım.Yağmur yağıyor.Çok karanlık heryer.Belki de o yüzden özlüyorumdur.Bu karanlıkta omuzlarına yaslanabilmek kendimi güvende hissedebilmek için.Ya işte öyle.

/p>
betüş yazdı@ <9/21/2007 04:00:00 AM/a>
< < < <