< <

<

sevgilim günlük;

Bugün yine ben dün gibiydim.Havadan, anladım.Ama korkmaya başladım kış geldi.6 ay böyle depresyonda mı olacağım? 6 ay aynı adamı mı özleyeceğim? O gelmeyecek ben bekleyeceğim öyle mi? Korkuyorum.Kendime dedim ki bugun dönmediği için neden üzülüyorsun ki? Sen de vaktiyle arkanda bıraktığın adamlardan hangisine dönersinki? Belki onlara aşık olmadım hiç ve bir sözde vermedim.Tamamen aynı şey olmasa da geride kalan geridedir.Şimdi olmayan da yoktur.Aynı şey gibi.Artık, artık gelmeyecek ama neden diye düşündüğüm anlarda kendimi farklı bir düşünceyle uyaracağım; sen hiç geriye döndün mü len ne bekliyosun hala diye.Öyle işte.Günler burda böyle geçiyor.Bir akıllı bir deli.Bundan belki 1 hafta belki 1 yıl belki çok yıllar sonra burayı okuduğumda bunları ben mi yazdım diyeceğim biliyorum.Aynı 3 sene önce yazdıklarımı okuyunca verdiğim tepki gibi.Hem o yıllar çabuk geçsin ben kurtulayım istiyorum hem de çabuk geçince arada daha fazla şeyi atlayacakmışım gibi geliyor korkuyorum.Yani Allah beni nasıl biliyorsa öyle yapsın demekten başka çarem yok.Öyle işte.Allah gökyüzünden bakınca bana kızıyor mudur yoksa üzülüyor mudur halime?
/p>
betüş yazdı@ <9/22/2007 01:25:00 PM/a>
< < < <