< <

<

Sevgili Günlük;

Nakharımın tavsiyesi üzerine :) hayalimdeki aşığın özelliklerini yazıyorum buraya...

Yüzüne bakılsın böyle biraz güzel olsun yüzü.(Karakterin yüze yansıdığına inanırım da) şişman olmasa güzel olur ama çok da önemli değil.Nasılsa erkek cinsi 30 dan sonra göbek bağlıyor.

İyi bir insan olsun.Kedileri sevsin.

Kitap okumayı sevsin.Bir sürü kitabı olsun.Ben ondan alayım, okuyayım.Bana çok güzel çok seveceğim kitaplar alsın.

Birazcık geniş baksın dünyaya benden daha geniş baksın mesela.Benim ak dediğime kara kara dediğime ak demesin.En azından neden öyle düşündüğümü dinlesin.Güvensin yanlış yapmayacağıma.İnansın.Bunun için de sanırım görüşlerimiz aynı olmalı günlük ühü.

Beni olduğum gibi sevsin.Vazgeçmeyecek kadar çok sevsin.

Çalışkan olsun ve dürüst, akıllı.

Tüm bunlar olsa da günlükçüm bambaşka bir durum var.Bütün bunların olduğu da olmuştu vaktiyle.Ama ben sevmemiştim hiç.Kader de ağlarını örmeli.Aşk yokmuş diyen ben, bana aşık olduğu kadar ona aşık olmalıyım.Kendini sevdirmeli bana...Vay be varmış diyebilmeliyim.Bi insana yine o kadar inanabilmeliyim.İnanabilir miyim?

Not: Nakhar sen süpersin.Bak soktun beni yine havaya.Hişt kedicik sevgilin superman :)
/p>
betüş yazdı@ <9/05/2007 02:26:00 PM/a>
< < < <