< <

<

sevgilim günlük;

Düşünüyorum da....Kadere inanmamak mümkün değil.Eskiden herşeyin kendi elimizde olduğuna inanırdım.Hayatta çabalarımızla elde edemeyeceklerimizin de olduğunu gördüm.Çaba vererek elde edemeyeceklerin için "olacaksa olur birgün olmayacaksa da zaten olmayacak boşver düşünme artık" diye düşünmekten başka çare yok.Hayat gerçekten ilginç günlük.Bazen çok şaşırıyorum.Bazen çaresizliğimi düşününce başım aklıma dar geliyor.İçime sığamıyorum. Kalbim yerinden çıkıp kaçmak istiyor.Ben tutmuyorum ama kaçamıyor.Arkadaşım tatile giderken "senden korkuyorum yapmaman gereken birşeyler yapabilirsin" dedi.Ben de korkuyorum artık.Yapmam biliyorum, umutsuzluğumdan da olsa hiçbirşey yapmam.Ama ne bilim anlık şeyler bunlar.Korkuyorum.Hep mutsuz olma ihtimalimden ve daha çok üzülmekten...


/p>
betüş yazdı@ <8/15/2007 03:21:00 AM/a>
< < < <