< <

<

sevgili günlük;

perdeden hafifce rüzgar esiyor."Bir çapkına baygınım sarhoşum sarhoş".Evet sonsuz mutluluk sahibi değilim ne de aşk.Ne biri beni çok seviyor çok sevdiğim biri...Ne de ben onun aşkından bir an olsun ölümü düşündüm.Yani anlayacağın huzurluyum lan günlük.Seviyorum ben kendimi.Her an üvey evlat muamelesi yapsamda kendimi seviyorum.Tek bi kusurumuz var hala masallara inanıyoruz... o da olsun di mi olsun be.Napalım yani.Hayattan mı soğuyalım.Kaf dağının o kadar uzakta olduğunu düşünmesek hala umutla bkleyebilir miyiz dersin? Diğer taraftan da gerçekçi olmaktan korkuyorum günlükçüm.Ne bilim insanların çok süper bir iş ve doyurucu bir yaşam sahibi olduktan sonra kalplerine hükmedebileceklerini düşünmek istemiyorum.

pencerede
güvercin
beyaz
dedim
sen benim
sevgilim misin
baktı öyle
dedim bak ama
gitme
baktı öyle
dedim
bişeyler söyle
konuşmadı
baktı öyle
dedim uzatsam elimi
gitme
uzattım
elimi
gitti...
/p>
betüş yazdı@ <8/18/2007 04:36:00 AM/a>
< < < <