< <

<

sevgili günlük;

dün akşam ilk defa yeşil fasulye pişirdim.Güzel oldu.Yemek yaparken eğlenebilirim onu keşfettim.Sonra aysun resimlerimizi çekti.Ve yüzümün barbi bebeğe benzediğini söyledi.Arkadaşım olduğundan söylediğini düşünüyodum önce ama sonra ikna oldum.Dersenki eee ne oldu yani benziyosa? derimki nolsun abi be en azından güzeliz.
Er ya da geç mutlaka bu güzelliğin sahibini buluruz.Sonra bu sabah kardeşimin hepatit b olmadığını öğrendim.Salak doktor yanlış söylemiş.Boşuna üzdü bizi 2 gün boyunca.Öyle işte.Mutlu musun dersen ; içimde buruk bir acı var günlük.Bu aralar kalbim pek sık kırılıyor.Yumurta gibi oldu bi görsen.Nereye dönsem kırılacak sebeple karşılaşıyorum.Napim ben de Allaha sığınıyorum.

/p>
betüş yazdı@ <8/31/2007 01:14:00 AM/a>
< < < <