< <

<

sevgili günlük;

ben bi garipim galiba.Sabah kalktım mesela muthis bi sanci vardi.Ama simdi çok mutluyum.Kelebekler pır pır uçuyor yüzümde.Gülüyorum.Hep gülüyorum.Herşeye gülümsüyorum.Bi keresinde bi arkadaşım "otobuste bi kız bana gülümsedi neden acaba" demişti.Ben de akşam otobusle giderken karşı otobusteki bana uzun uzun hülyalı hülyalı bakan adama gülümsedim.Neden oldugunu anladım.Bi nedeni yok sadece gülümsemek için.Sana çok güzel bakan birine gülümsemenin başına bela açma ihtimali olsa da nedensiz gülümsemek güzel birşey.Nedensiz surat asmaktan güzel en azından.Evet günlükçüm mutluluk güzel birşey.Hele de nedensizse.Yani kendi kendini mutlu etmişsen.Bitişinin sana bağlı olması güzel galiba.Gitmesi muhtemel bir ademoğluna bağlı olmaması.
sevgili günlük
evet evet
huzurluyum
kendimi çok seviyorum.
aferin bana...


/p>
betüş yazdı@ <8/21/2007 05:53:00 AM/a>
< < < <