< <

<

3 ay önce bir gün bahçede;

G: Napıyosun kime msj atıyosun
B: şey ee hiç.
G: Ver telefonu
B: yok ya valla yollamıycam
G: ver bakcam.tuh allah kahretmesin ne ara gaza geldin de yazdın.Sensiz olmuyormuş?
B: tamam valla yollamıycam.(akşam yollarım ben mesajı aklımda tutim dur) Ver telefonumu söz yollamıycam.
G. tamam dur vercem.

derin bi sessizlikten sonra.
G: Ne diye kaydettin lan telefonuna
B: Ne olcak adıyla
G: aşkım canım falan değil yani?
B: he öyle kaydedim de açıklamasını nasıl yapcam benimkilere.
G: aha yanlışlıkla aradım.
B: ne naptın (inme inecek)
G: tamam kapadım hemen.
G: ezbere biliyo musun sen numarasını
B: yoo niyeki.aklımda tutabilir miyim sence?
G: hımm.
B: (evet akşam yollim ben rahat bırakmıycak bu yollim bakalım ne cvp gelecek)
G: mesaj falan var mı?
B: yok hepsini sildim.
G: tamammm artık istesen de gönderemessin.
B: Nasıl lan?
G: Sildim
B: dehşet bi surat ifadesiyle: yok canım yapmassın, yapmaz allam yapmaz ühü.Dur bakim.Yapmış.Numara yok.
G: hehe yaptım işte.Oh artık hiç bi halt yiyemessin.
B: (hahay salak yanlışlıkla aradın numara orda duruyo.Onu kaydedim ben akşam) yollarım.
bir süre sonra.
B: dur numarayı unutmadan kaydedim başka isimle.
G: napıyosun kızım yine
B: napcam lan sildin ya numarasını.sanki bişey yapabilecekmişim gibi.
G: ver bakim telefonunu
B: al.
G: aha arananlardan da sildim artık hiç atamassın.
B: (vay adi.ühü artık arayamam)


Evet canım.Geçti gitti.O üzüntü sıkıntı yalnızlık hissi.Biraz zaman aldı.Ama arkadaşlarım sayesinde birazda, en az acıyla geçti gitti.Hayat bu.Elimizi tutan birileri olduğu için çok şanslıyız.Ben de o kadar şanslıyım ki.Elimi tuttuğun için.
En az yarayla atlatmamı sağladığınız için.Şimdi sabah kalktığımda aklıma ilk gelen şey bazen sizler oluyorsunuz :) Duvarda resimlerimiz çünkü. Sanki öyle şeyler hiç olmamış gibi.Hayat normale döndü.Dönmeyecekmiş gibi geliyordu.Ama döndü.

Biliyorum şimdi sana da öyle geliyor.Eskisi gibi olmayacakmış eksik kalacakmışsın gibi.Ama gülüm balım dalım çiçeğim zaman senin giden yarını geri getiriyor.Sonra sen yine sen oluyorsun.Bir sabah aklına o hiç gelmiyor ya da akşam uyurken ya da rüyalarında.Gülümseyebiliyorsun yalnızken.Sebebsiz de olsa.Dönüp arkana baktığında bi kaç yüz göreceksin sana bakarken gözleri ışıldayan.Sevineceksin.Ve birgün umursamayacaksın gideni.
/p>
betüş yazdı@ <8/24/2007 01:14:00 AM/a>
< < < <