< <

<

sevgili günlük;

ben geldim!
dinlendim, güldüm, yüzdüm, kavruldum, unuttum gitti...
geldim :)

bak sana kamp diyalogları...

- amca ben yanmak istemiyorum
- niye ki?
- ya yüzüm yazınca insanlıktan çıkıyorum, maymuna benziyorum.
- sen zaten maymunsun
- (aha biyoloji ogretmenine söylediğine bak evrim çarpıcak yamulacaksın) ha orası öyle de doğal bi maymun gibi olmuyorum, güzel görünmüyor.
- hımm...

--------

- karşı taraf acayip karanlık oluyor gece.Ben girmeye korkuyorum.Domuzlar indi bi kere.Oğlum sen girer misin? bak oraya bi eşya koyucam 10 adım yürüyüp alabilir misin?
- alırsam ne vericeksin baba?
- 5 tokatt
- ya baba ya
- sen gider misin betül?
- giderim (hey be aşk acısı bilen bişey yapmadı ölmedim domuzdan mı korkarım heyt)
- çok karanlık oluyor bak. emin misin?
- eminim giderimki ben
- gitmezsen ya ne vericeksin?
- istediğin kadar dövebilirsin amca.Yılların intikamını al bu gece benden!
k- abla sen karanlıktan korkuyorsun ama???
- o evde kızım burdaki karanlıktan niye korkim?
- ahaha.evde bişey çıkar burdan çıkmaz ha? dağ başı kızım burası.
- olsun korkmuyorum.



akşam...

- amca hadi koyun gelin ben de gidip alayım?
- emin misin bak kalkıyorum.
- kalk hadi...

5 dak sonra...

- 1. 2 . 3. ....8 allam çok karanlık.önümü göremiyorum.bizimkiler yeni geldiler 2 dakikada domuz iner mi ki buraya.ayy ya yılan varsa.dur şarkı söylim korkar kaçarlar.lalala... geri mi dönsem...9. 10. aha kola şişesi ben ne arıyordum.ne koymuştu bunlar.dur belki bunu koymuşlardır.amcaaaaa ne arıyodum ben.Kola şişesi mi.
- evet.
- buldum
- duyguları alalım
- korktum ühü.

2 saat sonra...

- aaa domuz indi, galiba mısırın kokusuna
- aaa dur bakim kaçtılar.popolarını gördüm sade
- şimdi gider misin betül oraya
- kem küm...
-

----------

minik kuzenle bu...

- o ne karnındakiler ne boyle buruşuk buruşuk
- şişman olduğumdan olabilir mi acaba
- aaa selulit mi o ben bacaklarda çıkıyo sanıyodum sade
- bacaklarımda da var ehe
- yirim len seni ben, kendiyle de barışık güzel çocuk seni.

----------


- betül bak kurbağa geldi öp belki prens olur.
- (öpsem prens olsa bile kaçar gider anasını satim ayağımı kıpırdatmama değmez) olur mu ki öpmeye üşendim şimdi


2 saat sonra

- bak bırakmıyo peşini yine geldi öpsene kızım prens bak
-(allam ya biliyorum o prens değil o prens değil ya prensse? )kucağıma zıplasın öpcem söz.ayağa kalkmaya üşeniyorum.


----------


- kızım nereye gitsek seni de götürmüşüz, bi nüfusumuza geçirmemişiz.
- ha bende onu diyecektim.Ben sizi annem babam gibi görüyorum.Beni evlat edinseniz ya.2 annem 2 de babam var ne güzel.hem 2 çocuğunuz olur.Yeniden yap büyüt ne gerek var burda hazırı var.
- 2 çocuk istesek biz yapardık :)
- olsun nolcakki evlat edinin beni hadi.


----------


bi de dayanamadım günlük yazdım orda boş bir sayfaya dur buraya da yazim.Günlük öyle böyle değil acayip çabuk kararlar verip acayip çabuk unutuyorum.Her yere yazayım da daha az ihtimalle kayıplarım olsun...

26 temmuz

sevgili günlük;
bugün kastroda ağaçların altında hayatımla ilgili kesin net kararlar aldım.

1- Geçen memuryet atamalarında sırf emin olmadığımdan tercih yapmadım girebileceğim halde giremedim.Ama artık eminim.Atamalarda İst. bütün alan içi tercihlerini kullanacağım.Artık özel sektörde çalışmak istemiyorum.Rekabet, makam kavgalar, yükselme derdi bana göre değil.

2- Ondan artık vazgeçtim.Onun dünyası beni anlayacak, olduğum gibi sevecek kadar geniş değil.Bu bir hakaret değil.Onu suçlamıyorum ama affetmiyorum da.En azından anlamaya çalışabilirdi.Artık bitti.İllaki güzel yüzlü, kalbi güzel, anlayışlı, sadık birileri vardır bi yerlerde.Dönmesinin bi anlamı kalmadı yani.Dönmesin artık.Onu istemiyorum.Şimdi değil ama ilerde mutlaka mutsuz olacağız.Eskiden böyle düşünmüyordum çünkü zamanla insanların değişeceğine inanıyordum.Fikirlerin en azından.

Başımda uzun upuzun ağaçlar...Artık eminim.Ne olacağımı, hedeflerimi biliyorum.Hayatta ailem ve 1. dereceden arkadaşlarım gerisi boş.Tekrar dank etti kafama.Hayat güzel.Hafif bir rüzgar, fonda Ahmet Kaya..."Aman be Layla boşver bu aşka..."

Hayat güzel be günlük...
/p>
betüş yazdı@ <7/29/2007 12:53:00 PM/a>
< < < <