< <

<

sevgili günlük;

artık tek gözlü korsan oldum ben.Dün akşam gözüme toz kaçtı.Sonra ben onu ovaladım iyice.Amcam yapma dedi yaptım.Sonra yıkadım.Ama geçmedi.Gece battı gözüme.Uyuyamadım.Sonra dergi okudum tv izledim.X Files vardı tvde.Tam en heyecanlı yerine gelmiştim ki gözüm acayip acıdı.Açamamaya başladım.Sonra uyumaya gittim.Sabah bi kalktım iğne batırıyolardı sanki.Neyse doktora gittim dedi ki doktor "sen gözünü açıp kapadıkça o toz yırtmış göz kapağını.İyi ki gelmişsin kendi kendine gitmezdi bu.
Çok ciddi sorunlar çıkabilirdi."Halbuki benim mantığıma göre (Osmanlıda mantık ne gezer) gözümü kırpıştırdıkça yukarı aşağı oynattıkça o toz düşecekti. Bandaj taktı.
Komik bi şekilde çalışıyorum.Hiç bişey göremiyorum tek gözümle.Hayır normalde de zaten at gözlüğümle bişey göremiyordum şimdiki halimi düşünebiliyor musun? Sabahtan beri gülüyorum.Gelirken bi kamyonetin aynasına çarptım omzum kırılıyodu.Çalıştığım yerden insanları görmem için baya çaba vermem gerekiyor.Zaten çoğunun söylediğini bilen duymuyorum.Hasar gözde ama kulakları da etkiliyor garip bir şekilde.Neyse bu eziyet yarın bitecekmiş.Çarşamba günü normale dönecek tabi eğer daha fena hale getirmezsem.Malum kendime en büyük zararı verme konusunda kimse benle yarışamaz.

/p>
betüş yazdı@ <7/09/2007 06:36:00 AM/a>
< < < <