< <

<

sevgili günlük;

alper evlenmiş...
üzülmedim, sevinmedim de.Hiçbirşey hissetmedim.Sadece ondan duysam daha iyi olurdu diye düşündüm.Bi de umarım mutlu olur dedim.

Sonra kendi kendimi sorguladım.Neredeyse 4 yıl oldu.Ben bıraktığı yerde bıraktığı kişiyim.Hala o kafası karışık küçük kızım.Hala aynı hataları yapıyorum hala aynı hatalar yüzünden kaybediyorum.Kimbilir kayıp gibi görünüyor belki ama belki de kazanıyorum.Bi de tespitim var.Hayatıma bir şekilde girip çıkmış kişilerin kısmetini açıyorum.En son dalgamız kesinlikle bulmuştur birini ben hala kıvranıyorum...Ama zaman var gerçekten.Benim aşka inancım kalmadı.İyileşmeli biraz kalbim.Birgün gerçekten yine inandığımda olacak...O günü bekliyorum.Diğer türlüsü yalan be.Sen de şimdi bana "sen bu akılla gidersennnn zor mutlu olursun!" deme lütfen.Duydukça inciniyorum...
/p>
betüş yazdı@ <7/12/2007 02:08:00 PM/a>
< < < <