< <

<

Sevgili günlük;

resmine baktığımda hissettiğim aşk değil artık ne de yürek çarpıntısı.bi kaç saniyeden fazla bakamadım resmine.Baktım ki hissettiğim tek şey kalp kırılması...

Bugün karşılaştık.Nihayet selamlaştık da kelimelerle.Baktım yüzüne o benim arkasından ağladığım insan değil artık ne de aşık olduğum adam.Kalbim onun için yanmıyor artık.Çarpmıyor da onun için.Ben kafamdaki sevgiliye kırılmışım onun için ağlamışım o kadar.Benim sevdiğimin gözleri pırıl pırıldı.Baktığında bana "ne güzel seviyor beni" diye düşünürdüm."ne güzel bakıyor.".Bugün gördüğüm o değildi.Gözlerinde , yüzünde o parıltı yoktu.Sönmüştü.Yani o hergün karşılaşma ihtimalim olan adam değil artık kalbimi acıtan.Kafamdaki adam...Kafamdakiyle bir daha karşılaşma ihtimalimse hiç yok.O ikisi artık bambaşka insanlar.İyi mi oldu kötü mü karar veremedim.Ama benim sevdiğim çok uzakta artık...Bu karşılaştığım o değil.Benim sevdiğim o değil...Benim sevdiğim o kadar çirkin değildi...


/p>
betüş yazdı@ <7/05/2007 03:06:00 PM/a>
< < < <