< <

<

sevgili günlük;
akılla delilik arasında gidip geliyorum.Tek istediğim artık doğru olan kimse onunla karşılaşmak, çocuk yapmak, büyütmek sonra da ölmek.Aşk ağır bi yük.Bak taşıyamadık.Ya da sevilecek biri değildim bilmiyorum.Bi insan bana 15 günden fazla katlanamadı.Halbuki birgün ben onu daha aramızda hiçbirşey yokken gördüğümde içimden "işte evleneceğim adam" demiştim.İşin fena yanı ilk defa içimden gelen ses yanıldı.Ama çok fena bi yerde yanıldı.Yanılması kısmını gurur meselesi yapmıyorum ama keşke daha önemsiz bi konuda yanılsaydım be piyango, loto gibi mesela.Hey günlük benim aşka inancım kalmadı hiç sormaaa sormaaa...

Benim inandığım masallarda aşk her güçlüğün üstesinden gelirdi.Aşık, sevgilisinin aşkı uğruna cehennemde yanmayı göze alırdı.Yıllar geçse de başkasını yar edemezdi kendine bakınız(binbir gündüz masalları) kaderse ne yapar ne eder onları kavuştururdu.Söylesene günlük herşey yalan mıydı?
/p>
betüş yazdı@ <6/01/2007 01:32:00 PM/a>
< < < <