< <

<

Siz bu mektubu okurken ben sırılsıklam ölmüş olacağım.Ama yalnız olmayacağım.Gülis de gelecek.Eski sevgilim vicdan azabı çekmesin.Onunla bir ilgisi yok.Denize atlamamın sebebi de bu sıcakta kimseyi uğraştırmamak.Beni unutun.Hiç yokmuşum gibi davranın.Arkadaşlarım bana verdiğiniz telkinleri mutlulukları helal edin.Ardımdan ağlamayın.Çünkü ağlayınca hiç bi halt olmuyo.Giden geri gelmiyor.Burdayken değerimi bilecektiniz.İşte çok geç olmasından korkuyorum derken bundan sözediyodum.Eğer bu mektup elinize geçtiyse ben cennet ve cehennemin sorgunun sualin Azrailin varlığını ya da yoklugunu kesin olarak anlamış olacağım.Hahaha hayatın sırrına ermiş olacağım.Belki rüyalarınıza girer size kopya veririm.Sakın korkmayın.Beni sevin sayın öpün koklayın unutun sonra.
saygılarımla
kara fatmanız.

bu da gülisimin mektubu;

http://nobetcidefteri.blogspot.com/2007/06/bu-bir-intihar-mektubu.html
/p>
betüş yazdı@ <6/21/2007 03:20:00 AM/a>
< < < <