< <

<

sevgili günlük;

bugun zam istedim.Verdiler.Kpss atamaları için kontenjan açılmıştı.Bende tercih yapıp gitmeye karar vermiştim.Paranın yüzü harbiden sıcakmış.Erteledim.Zam istemesem güzel olacaktı.Atanıp kurtulacaktım belki de.Onunla karşılaşmak zorunda kalmayacaktım.Bi bahanemde kalmadı işten çıkmak için.İşin fena yanı ilk defa maddi meseleler yüzünden memur olmak istemiyorum.Çıkma ihtimali yüksek bu atamada.Ama alacağım para ,para biriktirmeyi bi yana bırak hayatımı sürdürmeme bile yetmeyecek.Diğer yandan da istediğim zaman başka bi şehirde hayatımı yeniden kurabileceğim bi işim olsun çok istiyorum.Kaldım arada anlayacağın.

Bugün 3. gün oluyor onu görmeyeli.Karşılaşmamak için kafamı yetirince kuma soktum sanırım ! Gözden uzak olan gerçekten gönülden de uzak oluyormuş.
/p>
betüş yazdı@ <6/29/2007 02:44:00 PM/a>
< < < <