< <

<

sevgilim günlük;

artık kendim konusunda yorum yapmamaya karar vermiştim lakin yine dayanamadım.Galiba ruhumda melankoli var.Bi de F hala bişey söylemedi.Bekliyorum gelmiyor.Yanlış mı anladık acaba diye düşünmeden edemiyorum.Ben yanılmış olabilirim arkadaşım da yanılmış olabilir.Dün aslında bana nasıl baktığını gördüm.Ben hiçkimseye öyle bakmadım.Çok sevdiğin birine öyle bakarsın hayran olduğun ama ulaşamadığın birine.Benim bozulduğum nokta şu ki şekerim hep beklemek zorundayım.Başıma gelecekler kötü de olsa iyi de hep beklemeliyim.Olacakları bilirsin ya hani bazen.Engelleyemeyeceğini bilirsin ya da engellemek olmaz bazen mesele, ama biran önce olsun istersin.İçin kıpır kıpırdır.
İşte ben o sabırsızlığı yaşıyorum.Ehem şu manidar dörtlüğü ona ithaf ediyorum.

"Saza niye gelmedin
Söze niye gelmedin
Gündüz belli işin var
Gece niye gelmedin
Üç gün dedin, beş gün dedin
Aylar oldu gelmedin
Geçen Cuma gelecektin
Haftalardır gelmedin
Çaldığım saza mı yanam
Ettiğin naza mı yanam
Alam yari koynuma
Kış yatam, yaz uyanam"
/p>
betüş yazdı@ <5/08/2007 12:09:00 PM/a>
< < < <