< <

<

2 gün önce...

A:Kızım F'le çıksanız ya siz
B:(has.tir düşüncelerimi okuyo bu kız) e şey kem küm.Nasıl kızım.Hemmmm onun sevgilisi vardır.
A:Niye kızım ne güzel çocuk.
B:Olmaz herhalde.Nerden çıktı ki kızım.
A:Ne bilim yakışıyosunuz.
B:(He sen sevgili buldun ya kimse yalnız kalmasın aferin alkış alkış)


Sabah

B: Kızım F'i ne zaman görsem aynı şey geliyo aklıma.
A: F senden hoşlanıyo
B: Hadi len.Dalga geçme bak küserim bi daha da konuşmam valla billa.
A: Ya saçmalama niye dalga geçeyim.Sana nasıl bakıyor görmüyor musun hep seninle ilgileniyor.
B: Ciddi misin? Nerden anladın?
A: Ben anlarım bakışlarından anladım.
B: Çok utandım.
B:(aaaa geldi omzuma dokundu F bana da sanki benden hoşlanıyo gibi geldi.)

Öğlen

A: Şu F'i tanıyalım biraz.Bakalım nasıl biri.
B: Olmaz o iş galiba
A: Niyeki ne güzel çocuk.
B: Ondan değil ben kazmayım.Üzdüğüm insanları bi bilsen.
A: Saçmalama.
B: Walla bak istemiyorum.Yazık olur diye düşünüyorum.Ne güzel çocuk.Yazık günah.


Akşam

B: Has.tir.Ne güzel çocukmuş bu.Olur aslında.Dur yarın bi bakim.Bi lafa tutim nabzını ölçim.Olursa güzel olur.Kara kaşlı kara gözlü sevgilim olur.Ay belki de evleniriz.Lalala...
Süpermiş.
/p>
betüş yazdı@ <5/03/2007 12:32:00 PM/a>
< < < <