< <

<



sevgili günlük;

uzun süredir hiç memleket meselelerini düşünmemiştim böyle uzun uzun.Bugün iş yerime yaklaşık 1 saat yürüdüm.Yollar kapalıydı.Hayatım boyunca hiç o kadar dehşet durumda görmedim bu şehri.Düşünüyorum bi mantık bulamıyorum.Sırf insanları taksime sokmamak için herkesi yordular sinirlendirdiler küfrettirdiler.Aaa bi de taksime girmeyi başaranları da dövdüler.Çok ilginç değil mi? Ulan sanki elalemin memleketi.Bırak istediği yerde kutlasın adam bayramını.Ayrıca mademki işçi bayramı bugünü neden tatil etmiyorlar anasını satim.Bugün cumhurbaşkanlığı seçimini halkın yapması için düzenleme yapacağını söyledi tayyip ağa.Olursa oyle, oyumu Metin Ucaya vercem.Güldürsün bizi.İnsanın öyle bir cumhurbaşkanı olsa ne ister ki. Gül gül oyna.Zilleri taktı çıkı çıkı yaptı...



günlükçüm ben bugün bi ara yine delirdim.Sanırım ağlarken binanın kamerasına yakalandım ayrıca.Bi ara baktım herkesten nefret ediyorum.Sebebler de mantıklı.Mesela arkamdaki adamlara hiç susmadıkları için, çalıştığım şirkete beni işe aldıkları için...

ya ya sebebler su götürmez anacım.Bahar geldi ama hala sonbahar...
/p>
betüş yazdı@ <5/01/2007 01:41:00 PM/a>
< < < <