< <

<

sevgili günlük;

doğum günüm kutlu olsun.ayçi dedi de karpuz kabugu düştü aklıma.Yarın doğumgünüm ya.Birisi bana çiçek alsın.Meselaaaa papatya.Hiç beklemediğim birisi.Sonrada bana aşık olsun.Ben de ona olayım.bi de yarın işyerinde doğum günümü lütfen kutlamasınlar.İstemiyorum hiç.

Bi tarafınla gülüyorsun farkındayım.Çiçek istiyormuşum ahahaaa...Sanki her istediğim oluyor da de mi.Olsun.Baktım kimse almıyor ben alırım kendime ne varmış :)

Dün kendime 10 tane kitap aldım.Çok mutlu oldum.Carefour da indirim vardı ey ahali.Siz de gidin alın.3. grup kampanyası kitaplar 1,99 ytl.Hem de dandik kitaplar değil.Bildiğin orjinal güpgüzel kitap.Lakin mademki bu kadar ucuza oluyor bunlar bugüne kadar niye kazıkladılar beni.

Sevgili günlük.Lütfen sevmekten vazgeçme beni.Üzümün çöpünü armudun sapını beğenmeyip hep hint kumaşlarına aşık oluyorum farkındayım.Müstahak sana dersen haklısın derim.Öptüm yanacıklarından.Görüşürüz...
/p>
betüş yazdı@ <4/22/2007 10:56:00 AM/a>
< < < <