< <

<

sevgili günlük;

doğum günüm kutlu olsun :)

hani işte kutlamasınlar istiyodum ya.Öğle yemeğinde kutladılar ben çok mutlu oldum.Biraz saçmaladım ama olsun.

Sonra bana biri çiçek aldı.Hem de papatya.Aslında 2 kişi aldı.Biri dayım biri ayçi.Birgün çiçek alacak yavuklumun olmasını sabırsızlıkla bekliyorum.Dileğimi de diledim.Barış sevgi mutluluk aha aha.yalan valla.aşık olmak aşık olunmak bebek yapmak hep mutlu olmak.sağol ayçi cankat tipim değil.Ama ola ki karşına şöyle Kıvanç Tatlıtuğ gibi biri çıkarsa burdaki varlığımı unutma :) Nasılsa artık sana lazım değil ehe.Sayfandaki doğum günü mesajını çok sevdim :) Çok sağol buraya da koyacağım...

Bugun güzel birgündü.Kızlar bana telefonda şarkı söylediler.Çok güldüm çok sevindim.Annem de sarma yapmıştı böyle.Çok güzel.Süperdi anlayacağın.Allahım inanamıyorum insanlar beni seviyor...Çok süper.



"Birisi bana çiçek alsın.Meselaaaa papatya.Hiç beklemediğim birisi.Sonrada bana aşık olsun.Ben de ona olayım. *betus*
Ben sana cicek aldim, hemde papatya türü *ciiizzzzz*.
Üzgünüm sana asik olmam imkansiz, ama yinede buyur sana cicek - biraz moral gelsin.
Belki yakinda sana asik olabilcegin birisini bulurum, ay aman Allahim ne diyorum ben CÖPCATAN ve BEN...asla - ki zaten ben senin dedigin gibi yakisikli birilerini tanimiyorum. Burda herkes CANKAN gibi - bilirsin ne demek istedigimi. Hayir yani sans mans getirirse eger...fal bakarsin papatyanla - cünkü artik bu senin. Seviyor, sevmiyor veya asik olcam, asik olmicam diye...
Tamam ben cicegi aldim, ama pastayi kim aliyor??
Mumlari üflerken bir degil 3 dilek tut icinden!
"
/p>
betüş yazdı@ <4/23/2007 11:46:00 AM/a>
< < < <