< <

<

sevgili günlük;

ben yönetici falan olamayacagım.Yükselmekten vazgeçtim.Biliyorum bu biraz döneklik oldu ama napim.Kimsenin bana içinden hırlayarak bakmasını istemiyorum.Bi de şey... yüzümden herşeyi okuyo ya insanlar o iş baştan yatar.Bak mesela bizim bi proje yöneticimiz var.İşe girdiğimden beri sürekli adamın suratını inceliyorum.Hiç bi düşüncesini fikrini birşeyini anlayamadım.İnsan bişeyi beğenince ya da beğenmeyince bi yuz mimiği yapar tepki verir de mi bunda hiçbişey yok.Bi geçen gün güldü benle konuşurken onla inatlaşıyorum diye.Suratındaki tek farklı ifade oydu.Baya baya güldürdüm adamı.Kesin diyodur bu manyak niye sürekli yüzüme bakıyo.İnceleme altına aldım adamı.Baktım.Eğer yönetici olmak oysa hayır şekerim ben yönetici olmayacağım hıh.Ayrıca bir insanın masmavi gözleri varsa hep gülmeli...adilik etmemeli.
/p>
betüş yazdı@ <4/20/2007 02:59:00 PM/a>
< < < <