< <

<

sevgilim günlük;

naber.Bugun listemdeki 2 şeyi aldım.Aldıktan sonra hissedeceğimi tahmin ettiğim mutluluğu pek farkedemedim.Bakalım listeyi tamamlayınca mutlu olacak mıyım? Umutlarım yıkılmaz umarım.İçimdeki kör boşluğu doldurmaya çalışıyorum.Diğer yandan da kendime doğum günü hediyesi veriyorum.Neredeyse 1 hafta var ama ben şimdiden kendimi sevindirmeye çalışmaya başladım.Sonum hayır olsun.

Bugun işyerimden bi kız ben çalışırken çektiği resimleri yolladı.Baktımda insanlar sürekli "ne oldu niye yüzün asık" derken haklıymış.Gerçekten bildiğin asık suratlı asabi kız oturuyor orda dışardan bakınca.

O sinir oldugum adam vardı ya hani.Onu artık takmıyorum.Hatta dalga geçiyorum.Kızdığımı düşündüğünde içimden kıs kıs gülüyorum aha aha...İyi oldu.Kavga etmeme gerek kalmadı.En azından o odun yüzünden kovulmayacağım.

/p>
betüş yazdı@ <4/17/2007 12:06:00 PM/a>
< < < <