< <

<

Sevgili günlük;

Bugün çok eğlenceli bir gündü.Kızlarla buluştum.Çok güldük çok gezdik süperdi :) Berrak falıma baktı dedi ki "çok ferah".Neyse işte ben hep masanın üstüne bakıyomuşum ama kısmetlerim masanın altındaymış.Bi de dedi ki çok önemli birşey olacakmış hayatımda ve herkes beni konuşacakmış.Aslında bu yüzden yazıyorum buraya çünkü ben unuturum ve arkadaşlarım da ben de ne bok yiyeceğimi çok merak ettik.Attım bugünün tarihini hadi bakalım.

O fal bakarken düşündüm kendi kendime sanki hayatım hep yolunda gidecekmiş gibi.Hiç aksilik olmayacakmış hiç yalnız kalmayacakmış hep yakınlarımda onlar olacakmış ve hep hep hep şu andaki durumumda olacakmışım gibi geliyor.Ne bir eksik ne bir fazla.Hep aynı ben.Öyle de olsun istiyorum.Arkadaşlarım ve ailem hep elimi uzattığımda değecek kadar yakınımda olsunlar.Farkındaysan aşktan hiç bahsetmedim.Çünkü ondan yine umudu kestim.

Bir de bazen hani şeytan diyo ya bazı insanlar o giriyor aklıma.Karar verdim zaten dinlemiyordum onu bundan sonra geldiği an kovacağım.Acaba mı diye düşünmek yok.Gerek yok.Bak reklamı bile var."İyiler hep kazanır" betus bank.

/p>
betüş yazdı@ <3/25/2007 01:59:00 PM/a>
< < < <