< <

<

sevgili günlük;

ben bu aralar kendimi iyice bi halt sanmaya başladığımı farkettim.Neyse bugün baktım da bende çok supergirl değilim sıkıntıdan mıdır pislikten mi bilmiyorum ama kocaman bi sivilce çıktı suratımda.Artık şişman değilim ama sivilce edindim.Geçmez gibi görünüyor.Neyse.Ne diyorduk.Bugün dışarı çıktık da yemekte bol bol düşünme fırsatım oldu."Ben niçin yalnızım, bahar geldi otun böceğin eşi var benim yok, neden neden neden" .Tek dert ettiğim şey bu bu aralar.Ne süper değil mi.Aaa bi de bugun adamın biri beni azarladı telefon kablosunun olduğu bölüme bilgisayarımı koyduğum için sanki koyacak başka yer var da biz koymuyoruz ona bozuldum biraz.Adamın kafasına sandalyemi atacaktım.Geleceğimi düşünüp vazgeçtim.Normal bi davranış değil sonuçta değil mi? Değil biliyorum.
Kandırmak yok.Zaten o sandalyeyi kafamdan yukarıya kaldıramazdım

Ay haftanın bitmesine 4 gün var.İyice de şımardım 2 gün tatil de yetmiyor.Bir ağacın dibinde uyuyup uyanmamak istiyorum.Ya da sakin bir koyda...Sevgili yaz sen de gel artık anacım.Bak hasretinden prangalar eskittim.

/p>
betüş yazdı@ <3/19/2007 02:35:00 PM/a>
< < < <