< <

<

sevgilim günlük;
bugun iş görüşmesine gittim.Aslında istedikleri herşey bende var.Bir de iyi geçti görüşme.Oraya alınsam kariyerim açısından çok iyi olacak.Senin için de iyi olacak çünkü sabah annemle izlediğimiz yemek programının reklam aralarında civit bang çıkıyo ya.Yakın zamanda onu üzerine boca edebilirim.Ara ara düşünüyorum.İş bulamaz ve sosyal hayatıma devam edemezsem seni yemek bloğuna çevirebilirim.Zaten kendime 3 yıl veriyorum.İş buldum buldum bulamadım evimin kadını çocuklarımın anası olucam tabi bunun için de bazı girişimlerimin olması gerekiyor farkındayım.Ki zannımca bu girişimler beni iş görüşmelerinden daha fazla zorlayacak.Bir de işten çıktığımdan beri kafama sürekli şu dank ediyor "aptalım ama dostlarım buna rağmen yanımda."Anlayamıyorum bazen.Hayat bana o kadar süper dostlar verirken ben niçün bu kadar nankörüm ve saçma sapan insanlara şefkat ve ilgi besliyorum.Ve bu dostlar en çekilmez anımda bile yanımdayken hele de ben saçmalarken hele hele hele de depresyondayken ellerimi tutarlarken.Şanslıyım evet.Bi de şu işe alsalar tam süper olacak.Hadi bakalım kolay gelsin bir acayip zor yarış banane aman ben anlamam pek hesaplı ince iş lalala lalala lalala lalalallaa...
/p>
betüş yazdı@ <2/03/2007 09:24:00 AM/a>
< < < <