< <

<

Bir zamanlar minicikken ben kadınlardaki altın, zihnet merakını anlamazdım.Anlam veremezdim, zaten sevmezdim, estetik gelmezdi.İşte o sevgililer günü için çekilmiş reklamda, tek taş pırlanta yüzüğün anlamı kafama dank etti.Tek taş demek bunu bana alan var yaaaa demek.Bazen evleneceğim süper ötesi sevgiliyi buldum baaakkkk demek.Bazen evlendim kocam beni hala çok seviyo bakkk demek.Bazen evlenme teklifi demek.Kötü olan tarafları da var tabi.Mesela evlendiğim adam yalnızlığımı unutturmak için bana değerli eşyalar alıyor demek.Tek taşımı kendim aldım tek başına kendim taktım masalına gelince de ben bu işsiz halimle vitrindeki tek taş yüzüklere bakıp alsam da mutlu etsem mi kendimi diye düşündüm geçen gün.Kredi kartına taksitle de olsa mutlu olabilirdim.Sonra vazgeçtim benim için anlamını düşününce.Ne yapayım ben tek taş yüzüğü parmağıma onu çok sevdiğim esas oğlan takmayınca tey..."Beni şu kadarcık sevsen bile yeter biliyosun değil mi" hayır yetmez hayatım o kadarcık sevgi...Ayrıca reklamdaki kız sana söylüyorum; "Neyine kızım senin pırlanta! Bulmuşsun kendine sevilecek biri.Daha nedir istediğin yani.hıh".

/p>
betüş yazdı@ <2/06/2007 02:32:00 PM/a>
< < < <