< <

<

Yalnızlık bazen en iyi çözüm diyorum kendime.Birkaç gündür konuşmuyorum onla ergenlik döneminde bile sivilce çıkmamış bu bünyede sivilce izi bırakacak kadar delirten kişiyle.Tam gülümseyip yanına gidip laf atacakken ya da bana takıldığı zaman kelimeler boğazıma takılıyor, çıkmıyor.Hiç bu kadar kararlı olmamıştım
ondan kurtulmak için.Ama tek taraflı bir yaşam biçimi bu bir taraf sürekli acıyor.Artık acıyı besleyecek gücüm kalmadı.Eksik bir şeyler var sanki.Olsun bu sefer umursamayacağım eksiklikleri "unuttum gitti geberik unuttum gitti".



Peşinden koşturmadım
Gidişinden yas tutmadım
Sen beni çok üzdüydün
Geldiydin yok gelmediydin aa
Miskin miskin oturdum
Bütün gün camdan baktım
Ucuz şaraplar içtim
Saçımı kestim yattım
Gidenler gider
Gider be geberik
Hayat böyle geçmez
Geçer mi geberik
Bu mevzudan sıkıldım
Kendime birşeyler aldım
Arkadaşlarımı aradım
Uzun bir tatil yaptım aa
Aşkından ölmedim
Kalp krizi geçirmedim
Keyifim yerine geldi
Böyle çok rahat ettim
Gidenler gider
Gider be geberik
Hayat böyle geçmez
Geçer mi geberik
Böyle de iyiyim
Böyle de oh be

Nazan Öncel
/p>
betüş yazdı@ <1/10/2007 11:48:00 PM/a>
< < < <