< <

<

Sevgili günlük;

Ben dün gece ölüyordum biliyor musun.Saat 4 e kadar uyumadım.Midem çok kötüydü.Bu sayede onun da canına okuduğumu anlamış oldum.Hiç pilav çiğnemeden yutulur mu? Niye o kadar acele ediyorsam.Sanki sevgilim var da arıyacak telefonla konuşucağız.Neyse o dört saat sonunda hayatım gerçekten film şeridi gibi geçti gözümün önünden.Bir ara onu bile gördüm hani o ilk aşkımı.Hani o hiçbirzaman tamamen silemeyeceğim.Küçücüktük.Kovalıyordu beni bahçede.Kaç dedim kendime kaç yakalayacak seni.Sonra bir afiş gördüm üstünde resmi, resmin üzerinde ikimizin adı.O da beni hala seviyor dedim.Ne garip hala seviyor...Sonra Sagopa Kajmer bütün gece şarkı söyledi.Kendime kızdım bi daha dinlemiycem bu adamı bu kadar sık.Gerçi şimdi onu dinliyorum ya neyse.Korkup cesaret edemediğim kişiyi gördüm sonra.Dedim ki kendime ölüyorsun bak.Söyleyemeden...Ama pişman hissetmedim hiç.Annem de uyumadı hiç.Oda oda gezdik.En son salonda uyudum.Bir de bi bebeğim olmadan ölmek istemedim ya.Birini deli gibi sevmeden...Yüksek ateş neler düşündürüyor insana aha aha...

/p>
betüş yazdı@ <1/05/2007 04:38:00 AM/a>
< < < <