< <

<

Nasıl oluyorda oluyor? Yani mesela birini çok seviyorsun o da seni seviyor aynı oranda.Bütün filmlerde oluyor görüyoruz.Bazen gerçek hayatta da.Ve herkes çok mutlu oluyor.İşte ben bunu anlamıyorum nasıl oluyorda oluyor öyle.Benim sevmediklerim beni seviyor sevdiklerimse sevmiyor.Bu işin bir sırrı mı var.Süper ötesi güzel olmakla ya da çok süper zeki olmakla ilgili birşey olduğunu sanmıyorum.Mutluluk oradadır belki bilemiyorum.Ama onu da ben beceremiyorum.

İçimde sana karşi tarifsiz bir kızgınlık, kırgınlık var.Sildim sileceğim işte.Ama bu aşama pek bir acıklı oluyor.Sadece benim için belkide."İnsanlığımın tarihine çektiğin bıçağı taşıyamıyor gururum yokluğuna alışmayı daha haysiyetli buluyorum"...

Öyle ya da böyle.O masala inanamıyorum ben.Ne bir sevdiğim var ne de aynı oranda beni sevenim.Hatta bir kedim bile yok...

/p>
betüş yazdı@ <11/01/2006 11:56:00 PM/a>
< < < <