< <

<

X files daki Mulder yine ölmedi.Hayır o güzel varlığın ölmesini istiyor değilim.Ama çok garip ne Mulder ne de Scully ölümün çizgisindeyken aha da bu sefer öldüler derken kurtuluyorlar.Mulder ı mezardan çıkardılar gömüldükten üç ay sonra ya var mı ötesi.Yani filmlerde bile bir türlü ölmemek çok garip.Sevindirici tarafı o film onsuz bi halta benzemiyordu...

Sabah gelirken otobüs şöförü yine farklı bir otobüse aktardı bizi.Kendimi engelledim kızmadım birşey de söylemedim.Boşver dedim kendime.Boşver.Seni üzecek hiçbirşey söyleme.Hep yapıyorum bunu bu aralar.Özellikle çok yakınım olanlara.Yapma diyorum söyleme tut dilini iki dakika.Zehir zemberek cümleler kurma.Söylemiyorum.Bazen de tutamıyorum.Beni bu hale sokanlar hep 2. dereceden şahsiyetler.Girmeseler sokmasalar burunlarını herkesin hayatına olmazmış.İlle çıldırtıp küstürecekler hayata.Öyle işte.Bir garibim bugün yine.Tam üstünde çizginin.Ya aşağıya düşüceğim ya yürüyeceğim ipte bir serseri bir cambaz gibi...
Oysa masal gibi olsaydı hayat ne güzel olurdu değil mi? Herşey tozpembe bulutların üzerinde...

/p>
betüş yazdı@ <10/09/2006 03:22:00 AM/a>
< < < <