< <

<

Dünyaya tesadüf eseri geldiğime inanmıyorum.Bir yaratıcı var.Biz bazen ona Tanrı bazen Allah bazen Buda bazense Ulu Manitu diyoruz.
Hangi ismi kullandığımız önemli değil.Nasılsa bu dünyada varlığının yansımasına ya da varlığına inanıyoruz.Fakat anlamadığım birşey var.
Neden sanki dünyaya artık müdahale etmiyormuşsun gibi bir his var içimde? Neden beni unuttun neden ne yapsam olmuyor mesela.Ya da neden
savaş var?Neden insanlar ölüyor çocuklar bebekler ve sen buna neden izin veriyorsun? Bana hiç popülasyonun dengesi muhabbetinden dert yakınma sevgili Ulu Manitu.Savaşla dengelemek zorunda değilsin.Bunun başka yolları da var doğada.Mektubuma son verirken senden artık savaşları ortadan kaldırmanı ve beni unutmamanı çabalarımın uzay boşluğuna dağılmalarına izin vermemeni diliyorum.
sevgilerimle
sana kırgın bir kulun...

/p>
betüş yazdı@ <9/19/2006 11:41:00 PM/a>
< < < <