< <

<

Eskiden sonbaharı pek sevmezdim.Hep arkasından öf yine mi geldi ben bunu sizin hatırınıza çekiyorum bu kadar çok sevmesem sizi ilkbahar ve yaz bilin ki bu sonbahar ile muhattab bile olmazdım yolda görsem selam vermezdim derdim.Bu sefer Ağustos bittiği an sabırsızlıkla gelmesine sevindim çok.Mutlu oldum.Sonbahar geldi...Çok garip aslında.Sonbahar pek hüzünlü bir mevsimdi.Terkedilişin simgesi...Sevmezdim hiç.Ama mutlu oldum ilk yağmurlarla.Belki de yazın sancısı yüzünden bilmiyorum.Ama kendimi yenilenmiş hissettim.Ve yine kafamda aynı fikir belirdi "saçımı mı kessem".Not almıştım evde bir yerlere "saçımı bi daha kesmeyeceğim" diye.Bulmadan kesmek yok.Gerekçemi öğrenmem lazım.Fundaya soyledim onları da tembihlemişim.Saçımı kestirmeme izin vermeyin demişim...Niye öyle dedim kimbilir...Notu bulmak lazım.Bir de açıköğretime kayıt yaptırmaya karar verdim.Belki ilerde Öğretmen olma isteğime bir kapı açar diye düşündüm.
/p>
betüş yazdı@ <9/02/2006 01:33:00 AM/a>
< < < <