< <

<

National Geographic dergisi fotoğraf çekme konusunda eğitim cd leri veriyormuş.Gittim aldım bende:) Bayadır kafamda fotoğraf çekmenin inceliklerini öğrensem mi acaba? diye bi soru vardı.Daha doğrusu annemin odasının penceresine yuva yapan kumrunun yavrularını gördükten sonra belirdi bu düşünce.En küçük hallerini çektik Buketle.Sonraki durumlarını çekemedik.Uçmalarına yakın Buket çeksene şunları tekrar dedim ama çekmemiş.Ve bir sabah uçup gitmiş bizim bebişler.Ama çeksek güzel olurdu.Sanatsal açıdan düşünürsek güzel birşey bu ya.Evde babamın bir makinası var iyi ve eski.Fotoğrafları kendim banyo edip etmeme konusunda bir karara varırsam, ya o makinayı kullanıcağım ya da dijital bir makina alacağım.Dijital daha mantıklı görünüyor ama diğeri de gönlümden geçiyor:)Klasik olduğundan olabilir.Fotoğraf makinası meselesini halledeyim bu işi kıvırınca blog açacağım.Çok heyecanladım.Zaten çıkarıp çıkarıp cd ye bakıyorum böyle kapağına saklama kabına.Bayramlık çocuklar gibiyim:) Hayat da hala yapılacak birşeylerim varmış ne güzel...

/p>
betüş yazdı@ <9/06/2006 08:01:00 AM/a>
< < < <