< <

<

Sevgili Aysun;

Bilsen şu anda sana ne kadar kızgınım.Üç gün sonra karşılaştığımızda bu kızgınlığımın yüzünü gördüğüm anda geçiceğini bildiğimden buraya yazma gereği duydum.2 gündür sana ulaşamıyorum.Evinize geldim kimse yoktu.Kardeşinin telefonunu, senin telefonunu aradım.Kardeşinin telefonu kapalıydı sen hayvanlık edip açmadın (uyuyo olabilirsin tabi hayvanlığına ek olarak)Mesaj çektim.Kızım normal bir insanoğlu o mesaja cevap verirdi.Kalpsiz vicdansız seni.Biliyorum ki vardır buna mantıklı bir bahanen "Betülcüğüm kontorum yoktu walla" gibi.Ama hayır efendim kabul etmiyorum.Sonuçta evde de işte de telefon var de mi.Evdekilere söylesen onlar bana "Aysun hayvanı yaşıyo üzülme bir sorun yokmuş" derlerdi.2 gündür seni merak ediyorum ve senden hiç bir karşılık gelmedi.Biraz önce aradığımda çok şükür telefonu kardeşin açtı da bir sorun yok dedi.Yanisi sen bittin güzelim.Alacağım bir intikamım var.Ve intikam soğuk yenen bir yemektir.Nihahaha.Neyse sana harbi çok sinirliyim.Çok kızdım beni bu kadar endişelendirdiğin için.Bunu unutmam artık buraya da yazdım garantilendi.Şırpıtıntı.
/p>
betüş yazdı@ <9/13/2006 07:36:00 AM/a>
< < < <