< <

<

bıktım artık.yeter ama.bu ne bitmez bir çile ya.mutsuzluğun dibine vurdum.üstelik bir sürü işim var.sızlanma arası bu.ama gerçekten çok fena hissediyorum.hatta şöyle söylim ölünce ne olacak acaba bu merakım depreşti.yakında ölmek için dua edebilirim.ne de olsa intihar edemiyecek kadar cesaretsizim...bana bir mucize gerekiyor.artık inanmıyorum olacağına ama...öyle işte.başka bir çözüm gelmiyor aklıma...pskiyatr a mı gitsem acaba.bi halt olacağından değil ya.ben yine ben.pskiyatr ı ziyaret eden bi manyak olacağım...yine de hiçbirşeyin iyi olacağına inanmayacağım.o zaman gitmim.zaten zaman kaybı.arkadaşlarım ne güne duruyo.hayır onlara da dert anlatamıyorm ki.kimseye anlatamam herhalde.herkes de aynı cumle...salla hayatın sonu mu? değil. ama hayat da değil...
/p>
betüş yazdı@ <8/25/2006 03:47:00 AM/a>
< < < <