< <

<

İşte açıkladılar nihayet.Ve herşey şimdilik bitti...Şubata kadar herşeyi erteliyorum.O zaman sınır kaldırılmış olursa tekrar gireceğim kazanana kadar bu işin peşini bırakmam.Zaten matematiksel mantığa göre ben geçen sene 230 almıştım bu sene 265. 30 tane daha arttırırsam puanımı seneye Marmaradayım...Tabi sınır kaldırılırsa.Ve en çok korktuğum şey olmassa yani aşık olmassam...Yalnız var ya bu aralar ettiğim hiç bi dua kabul olmuyor.Tamam kurbağaya dönüşmeyi istemek biraz saçma ama diğer isteklerim mantıklıydı...Tamam mı.Altı üstü yakışıklı bir prens tarafından öpülüp prenses olacaktım.Bunun neresi kötü ki yani?Yani si deliriyorum...

2006 Dikey Geçiş Sınavı (DGS) Sonuçları
Önlisans Başarı Puanı 47.288
Ağırlıklı Önlisans Başarı Puanları (AÖBP)
Sayısal
(AÖBP-SAY) Sözel
(AÖBP-SÖZ) Eşit Ağırlıklı
(AÖBP-EA)
63.996 62.007 63.001


DGS Puanları
Türü DGS Puanı DGS Başarı Sırası
DGS-SAY 265.280 004557
DGS-SÖZ ---.--- ------
DGS-EA ---.--- ------



Sonuç: Bir yükseköğretim lisans programına yerleşemediniz.
/p>
betüş yazdı@ <8/15/2006 02:38:00 PM/a>
< < < <