< <

<

sevgili emicem le sohbet ediyoruz.Daha doğrusu ben zırlıyorum o anlatıyor.Diyor ki "üzülme sınavı kazanamayacağın için.Ona çalışırken öğendiğin bilgileri başka yerde kullanırsın."Diyorum ki "ühü ühü evet 319 gun sonra hangi gun olduğunu hesaplayabiliyorum artık ve aynadan bakınca saatin kaç olduğunu"diyor ki"aha aha onu demiyorum çocuğum kpss ye girersin" diyorum ki "ama ben öğretmen olmak istiyorum???" diyor ki "öğretmen olup da napıcaksın.Bak bize.Hep sen anlatacaksın da onlar bilgiye aç olup seni dinliycekler mi sanıyorsun.Biz de ilk önce öyle sanıyoduk hiç de öyle değil.Bu kadar uğraştığına pişman olabilirsin."Diyorum ki içimden."offf banane ben öğretmen olmak istiyorum ne olursa olsun" düşünüyorum da hayatım boyunca hep burnumun dikine gittim.Eşşekler gibi pişman oldum bazen.Kimseye söylemedim.Ama hala vazgeçemiyorum.Burnumun dikine gitmeye devam ettiğimden mi hep mutsuzum karar veremiyorum.Tersine dünya...
/p>
betüş yazdı@ <8/10/2006 06:47:00 AM/a>
< < < <