< <

<

Sırtım boydan boya ağrıyor.Neden mi?Çünkü dün ben taklada atıcam,dibe de dalacam banane bacaklarının arasından geçmeden bu günü bitirmem diyerek helak ettim kendimi denizde.Becerdim mi:) evet.Sadece ters yatmayı beceremedim.Arkadaşlarım uğraşırken anlamsız kelimelerle cırladım."Bırakırsanız yüzünüze bakmam.Bitiririm arkadaşlığımı bırakmayın bak".Başka bir sürü şeyler.En son baktım herkes bize bakıyo.Bırakın dedim bıraktılar :)Neyse güzel bir gündü.Ama çok fena yanmışım.Güneş kremini de sürdüm ama öğleden sonra üşendim uğraşmadım fazla.Yani en gerekli olan zamanda tembelliğim tuttu..Sırtım fena ağrıyor.Ama olsun :)Kalabalık bir grupla geçirdiğim çok güzel bir gündü.Eğlendim çok.Ve bir kere daha anladım.Hayatta ne olursa olsun ne kadar mutsuz ne kadar başarısız olsamda +1 kazancım var.Dostlarım...

Birkaç çocuk deniz kenarında merdivende oturuyorlar.Bende denize girmeye çalışıyorum.Kızlardan biri: "çekilsene ordan insan geçecek" oturan: "insan değil o abla" ben: "?" "ikiside olabilirim aslında"
/p>
betüş yazdı@ <8/07/2006 12:11:00 AM/a>
< < < <