< <

<

Yeni kararlar aldım...
Kendimi paralamaya gerek yok bu sınav meselesinde ne yapayımki yani olmuyo sa olmuyo şimdilik tabi.Hala inadım inat bir hak daha verilse kullanıcam onu biraz öteleyeyim diyorum.Tabi sonuçlar belli olduğunda ben bir posta daha zırlar bunalıma girerim.Ama o zamana kadar biraz ara vermeli üzülmeye.Sonraki maçlara bakalım en iyisi.Sırada bir adet kpss var.Ona çalışmalı.Çalışabilirsem bu hafta başlıycam.Sonra kendime renkli renkli kıyafetler almayı planlıyorum.Böyle rengarenk olunca kendimi daha iyi hissediyorum.Artık zarif bir kız olmalıyım.Rejim yapmaya başlamıştım zaten.Laz uşağını da aramamaya hala kararlıyım.Sanırım böylesi daha hayırlı.O kazanıp gittiğinde ben bir de ondan uzak kaldığım için üzülücem çünkü.Hem sanırım beni sevmiyor.Birde yolda otobüste kafamı deve kuşu gibi kumlara gömsem.Uzun bir süre aşık olmak istemiyorum çünkü.Daha hedeflerimin hiçbirine ulaşmamışken lütfen aşık olmayayım diyorum.Lütfen karşıma çıkma ey hayatımın erkeği.Bir kaç sene daha bekle.Ya da çıktıysan bi kaç sene sabret.Ben ben olmadan gelme.Zira yazık olur...Sonra yeni bir iş...Olabilir belki...Değiştirir biraz ruh halimi.Düşünmeli...Ve dua etmeye devam etmeli bugün kandil...Belki bir mucize olur belki...Mucizelere ve masallara inanmassam nasıl yaşarım...
/p>
betüş yazdı@ <7/28/2006 12:21:00 AM/a>
< < < <