< <

<

Aha aha ben strese girmedim, sınavda stressiz olmam benim en iyi yanım diye gezine gezine strese girdim.Şimdi diğer adaylar gibi ben de stressliyim.Ve de kazanamamaktan korkuyorum.Yalnız bu korkuya tek sebeb şu; akşam hocanın verdiği köklü sayı testini bitirmeden yatmış olmam.Umarım geçici bir konudur.Müzikte ayrı bir mesele daha fazla sokuyor beni stresin içine kapattım.Çok fenaydım başlarken yazıya yazdıkça açılıyorum.İzin istemeye yüzüm yok.Depresyon bir hastalık mıdır.Onun için izin istenirmi emin olamadım da o bakımdan.Ya hiçbirşey geçirmiyor şu stresi tek geçiricek olan akşam ders çalışmam.Depresyondayım deyip izin istesem alamam izin sanırım :(Kendimi gerçekten kötü hissediyorum.Bayılacak gibiyim.Nabzımı ölçmeyi bilmiyorum o konuda bişey soyleyemem.Geçen gün bizde yaptığı salatadan zehirlenmiş rapor almış Aysun.Allahım neden gerekli olduğu halde benim başıma gelmez böyle şeyler.Ne kadar kısmetsizim ben.Ben de yedimdi o salatadan.Of ya.Neyse çalışım ben en iyisi.
/p>
betüş yazdı@ <7/06/2006 01:02:00 AM/a>
< < < <