< <

<

Nihayet geldi...
Ne olacak ogün geldiğinde tahmin etmek ne kadar da zor.Çevremdeki herkes şunu söylüyor "çalıştıysan kazanırsın".Umarım haklıdırlar.Çünkü gerçekten çalıştım.Uğruna canım dostlarımı haftalarca görmedim bir yanım eksik kaldı tamam olan diğer yanım aldırma onlar kapının çıkışında bekliyorlar dedi.Önemli olan doğru kapıyı bulman.Senin geçeceğin bütün yolların sonunda onlar zaten var.Ama özlüyorum dedim.Olsun dedi.Bende peki dedim.Evet bütün bir sene çalıştım.Benle birlikte tüm sınıf çalıştı.Umarım kazanırım umarım meleğim kazanır umarım bütün sınıf kazanır.Emeklerin boşa gitmesi hiç de hoş bir durum değil.Kalbim nasıl dayanır bilmiyorum.Ama içimden bir ses diyor ki; "kazanacaksın".Öğretmen olacağım belki de ha büyüdüm artık.Keşke be keşke...

/p>
betüş yazdı@ <7/14/2006 04:36:00 AM/a>
< < < <