< <

<

Cuma günü arayacaktım.Bekleyemedim o kadar aradım demin.Öylesine cümleler geçti aramızda.Sanırım bu adam beni sevmiyor.Ama oh iyi oldu bana bekleyemedim 3 gün.Ne bekliyorumki şu durumdan.Aramam ben bi daha.Aşk mı dilenicem hayır dilenmeyeceğim.Halbuseki çok şirin bi arkadaş biraz gıcık ama sevimli.Severdim ben onu aslında hep.Ama sevmemeli gibi duruyor durum.Zaten yok ki sonum.En iyisi unutayım ben bu meseleyi.Yapacak farklı birşey de yok.Şekil itibarıyla.Ben bir kızım.Gidip ben seni çok seviyorum.Lütfen sen de beni sev diyemem de mi.Erkek olaydım keşke.İşim daha kolay olurdu.En azından tamam bu benim aradığım insan dediğim kişileri elimden kaçırmazdım.Gitti laz uşağı geçmiş olsun bana.
En iyisi Şebnem Ferah dinleyeyim ben.Beni anca o keser."Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin,uçmayı seviyorsan düşmeyide bileceksin,korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin..."
/p>
betüş yazdı@ <7/26/2006 02:33:00 AM/a>
< < < <