< <

<

aha aha aha.sonunda kesinleşti. artık eminim.Allahım yaptığım hatalar akıllara zarar.Böyle aptalca dikkatsizlikler yaparsam tabi ki kazanamam.Ne bekliyorum.Aptalım ve aptallığımın cezasını da çekeceğim.Benim sayabildiğim dikkatimi çeken 3 tane aptalca hatam var.Salaklığın dibine vurmuşum haberim yok.Elveda hayallerim.Ben cezamı çekmeliyim...Şimdi ne olacak.Sanırım pes edecek gibiyim.Öğretmenlik kim ben kim.Bir salaktan öğretmen yapılır mı hayır yapılmaz...Yani benden öğretmen olmaz.Kendimden nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.nefret ediyorum.ühü ühü...
/p>
betüş yazdı@ <7/27/2006 06:36:00 AM/a>
< < < <