< <

<

Tanımadığım bir numara telefonum çalıyor.Acaba kim bu açmasam mı telefonu diye düşündüm.Açtım telefonu
karşı taraftaki tanıdık ses benim dedi.Sevindim.Şaşırdım.Rüyalarımda gördüğüm ve bir daha sesini duyup yuzunu göremeyeceğimden korktuğum adamla konuşurken.
Rüyamıki bu.Hayır değil.Buket içerde film izliyorduk biraz önce rüya değil.Uzun zaman oldu böyle hissetmeyeli.Dualar etmeyeli Allaha başka bir kulu için.
Gelmesinden korkmayalı gideceği günden korkmalı.Tuhaf cümleler kurmayalı.Gece nasıl uyurum ben şimdi ben diye düşünmeyeli.UZun çok uzun zaman oldu.Artık kimseyi sevemem diye düşünürken karşılaşılan bir çift göz.Çakmak çakmak.Peki ne olacak şimdi.Sevecek mi bu adam beni?


Dayanmak için dünyaya inanmalı hep bu rüyaya...Elimiz mahkum gözümüz kara.Canımız yanacak yansın heyya.
/p>
betüş yazdı@ <7/25/2006 02:35:00 AM/a>
< < < <